Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Άβυσσος η ψυχή του Ναζι :p


Εξωγήινοι με μικροτσίπ, κατάφεραν να υποκλέψουν σήματα από μερικούς εγκεφάλους ψηφοφόρων της Χρυσής Αυγής.
Ιδού κάποια αποτελέσματα:
  • Με το στρατιωτικό χαιρετισμό βρίσκω τον χαμένο μου ανδρισμό.
  • Φωνάζω ''ειμαι Έλληνας'' και φαντασιώνομαι πως είμαι κορμαλιάς, σαν ένας απ' τους 300 του Λεωνίδα στα στενά.
  • Είμαι ο Hulk, ο Iron Man και οι Fantastic 4 μαζί, και αν ζηλεύεις κόπιασε κι εσύ στη Χρυσή Αυγή. Δεν είναι παράταξη, κόμμα ή κάτι γήινο. Είναι κάτι σχετικό του πλανήτη Krypton.
  • Όλα μας φταίνε και αν είχαμε τα αρχίδια τα βαριά, θα γαμούσαμε τους πάντες και θα τα αλλάζαμε με μιας.
  • Τρέμω μη με ρίξουν σε καμιά φυλακή, γι' αυτό ψηφίζω τη Χρυσή Αυγή. Να πλακώνει για μένα,να τρομοκρατεί.
  • Κι εγώ στον καναπέ με ανοικτή τη tv να μου σηκώνεται η ψωλή απ' το χαστούκι το βαρύ.
  • Γιατί είμαι υιός του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη.
  • Γιατί είμαι αυτός που τον πολιτισμό σε σένα έχει φέρει.
  • Γιατί είμαι εγώ που γέννησα μεγάλα ιδανικά, άσχετο τώρα που πιέζομαι και τα 'χω κάνει σκατά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου